My HaPpY FaMiLy..

My HaPpY FaMiLy..

Selasa, 4 Oktober 2011

Cuti yang Menyedihkan Or.........

assalamualaikum semue..

yeah yeah....esok cuti!!!...ari rabu and khamis pown cuti..haha!!..nak tahu tak aq cuti sebab ape??..aq cuti coz skool aq esok budak2 nak pekse PMR!!..n cikgu kate kiteorang diberi cuti jugak coz cikgu kate bebudak junior nie suke buat bising..how dare you teacher..huhu!!..sabaw jerk bile cikgu cakap macam tu aw..haha!!~~..tapi memang kenyataan pown..x ley dielakkan agi..so bebudak porm 1 n 2 diberi cuti seminggu..seminggu??...ye ke??..ari nie n jumaat sekolah..bukan seminggu larhh tu..3 ari jerk..tapi minggu depan cuti 3 ari lagi..so..seminggu lebey arhh jugak aq cuti..paling best sekali bebudak asrama arhh..dyeorang dibenarkan balek..best arhh dorang..kalaw x mungkin dyeorang dudok asrama jerk aw..cian3..huhu..tapi tadi akak2 porm 3 semue minta maaf dengan cikgu2..sedey..ade yang nanges2..memang sedey..aq x dapat bayangkan aq tahun depan..eerrmm..tahun depan aq lak PMR..lagi seram..eerrmm..nie nak pekse akhir tahun pown aq dah seram..nie kan pekse PMR??..lagi arhh..kelas aq dekat dengan bilik guru lelaki semue kebanyakkan nyer mintak maaf dengan ustaz shahir..cikgu disiplin..ermm..sebabnyer aq pown x tahu..mungkin dyeorang banyak buat salah kowt..huhu!!..ish3..jahatnyer aq..yang penting aq doakan dyeorang semue dapat kejayaan seperti ape yang dyeorang nak..insyaallah..aq sayang dyeorang semue..walaupown mungkin ade antare dyeorang yang benci aq..eerrmm..orang dah benci mane boley kate pape an..huhu... 
*
*
*
*
*
*
*
untok semue reader yang nak duduki PMR,SMASPM,saye doakan korang semue berjaye seperti yang diharapkan ok..insyaallah..

3 ulasan:

AmirahFisra berkata...

cuti yang membosankan..

ريحانة عبد اللطيف berkata...

busannn!!

Nazihah berkata...

ermm...
nak ckp gak arh..
bosan!!!...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...