My HaPpY FaMiLy..

My HaPpY FaMiLy..

Ahad, 20 Januari 2013

Dia Bukan Saya...


Saya bangun pada pukul 7 pagi..saya membuka mata saya..Saya bertemu rakan saya lalu berbual..Selepas itu,saya pergi ke tempat makan yang selalu saya pergi..Bukannya pergi dengan mana2 perempuan..Tapi saya pergi dengan doo joon oppa..


Saya tidak tahu dari mana awak dengar dan dari siapa yang awak dengar..Tetapi,saya tidak tahu kenapa awak sangat marah pada saya..Betul..saya benar-benar tidak tahu..Saya tidak pernah pergi dekat tempat yang awak cakap itu..Jadi,mungkin awak melihat orang yang salah malam itu..


“Dia bukan saya...betul-betul bukan saya..saya bukan orang itu..Berapa banyak kali saya kena beritahu awak???..itu bukan saya..ITU BUKAN SAYA!!..”..


Perlu ke saya cakap seperti ini setiap kali awak menelefon saya??..Saya tidak mempunyai sesiapa pun selain awak..HANYA AWAK!!..tolong percaya pada saya..






Mesti awak sudah salah orang..jangan lihat saya seperti itu..Air peluh saya keluar bukan sebab saya telah tertangkap dengan masalah ini..Tetapi,awak tahukan yang saya tidak suka tempat yang sempit dan ramai orang??..Saya agak okey sekurang kurangnya..dari saya rasa tidak selesa dengan semua ini..Aaaaahh..Ia agak panas di sini..saya berpeluh lagi..Saya perlu ke bilik air sebelum badan saya mandi dengan air peluh saya sendiri..


Ohh...awak...macam mana awak boleh tuduh saya sampai begitu sekali??..Tak ape awak...Awak jangan jadi gila hanya kerana apabila dengar saya keluar..Baik..saya tidak boleh berbohong lagi..awak sudah tahu segala-galanya..Awak sudah tahu bahawa saya meniggalkan handphone saya dirumah pada hari itu..Jadi,berhenti daripada marah saya..awak mahu tahu apa lagi??..






Saya masih ragu-ragu..tetapi,perkataan akan menjadi kenyataan..Oh Tuhan..berpihaklah pada saya..
Malah jika saya pusing ke belakang,saya akan mencederakan hati saya sendiri..Tidak hairanlah,akhir akhir ini saya mendapat mimpi buruk dalam tidur saya setiap hari..Saya fikir saya perlu menukar gaya pemakaian saya..Saya rasa saya harus berpakaian serba hitam..Ia juga mungkin yang terbaik jika saya berehat di hujung minggu ini kan??..


Tetapi..saya selalu bercakap sendiri...

“Ia tetap akan terasa bahangnya tanpa awak..”



                                                  .........T___T...........

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...