My HaPpY FaMiLy..

My HaPpY FaMiLy..

Rabu, 13 Julai 2011

pLeZ aRhH WeY..JaNgAn ArHh uNgKeT ZaMaN SiLaM aQ.. :(

assalamuaaikum sume..kepade reader2 yang tengah membace sekarang nie..huhu..ok2 stret 2 the point k..tak nak arhh bunge2 panjang berjele2 nie..haha..aq sebenarnyer nak cakap nie..tapi aq arap ape yang aq cakap nie x de buat sesape yang saket hati k..sape yang terase 2 sori sangat2..malam nie agak emo siket arhh..x tahu kenape..  :(

TOLONG ARHH JANGAN........
  • tolang arhh jangan cerite pade aq lagi ape yang pernah aq buat..(perkare negatif)..aq dah x macam dulu..x suke lah bile korang citer perkare silam aq..nak2 korang memperlekehkan aq..sabaw jerk arhh..  :(
  • tolong arhh jangan terlampau lazer mulot 2..aq x berape nak suke arhh..bukan aq jerk kowt yang perasan..mungkin semue(maybe)..terlampaw kasar arhh kengkadang..nak tegor,karang maseng2 buat muke..baek diam jerk..tapi nanti naek kepale..hhaaiii..  :(
  • tolong arhh jangan tego orang secare tengkeng2..cakap bebaek arhh..owang boleh dengar..kalaw nak tego orang 2,tego bebaik arhh..jangan arhh tego macam nak carik gado..aq boleh terime..  :(
  • tolong arhh jangan nak memperlekeh an aq..aq tahu aq nie x berape nak modern..x macam korang yang laen..kekadang malu bile korang gelak an aq..  :(  (orang kuno)..
  • tolong arhh jangan berguraw terlampaw over..agak2 arhh..kekadang mulot kite cakap bende yang menyakitkan ati orang laen aw..eerrmm..
sebenarnyer aq pown mungkin pernah buat semue nie pade korang jugak an..kalaw aq ade terbuat pade korang sume,aq mintak maaf sesangat aw..mungkin aq tak perasan..sori aw sume..aq x nak lah sebab perkare kecik2 kite(kawan yang sangat rapat) boleh putos sahabat ataw tak bertegor sape and bermusuhan ar berdendam..aq harap korang x de yang macam nie k..  :)  ..aq sayang korang sume..sangat2..kalaw korang x ade,aq susah..sebab korang arhh tempat aq rujok..(pelajaran)..aq arap kite semue kekal sebagai kawan sampai bile2..walaw pown dah abes skool nanti k..frenz for ever..aq x kan lupekan korang..and aq harap waktu duke n suke aq,korang still dengan aq..menyokong aq dari belakang..thankz korang sume..  :)

NOTE:aq SAYANG korang semue..  (*____*)

3 ulasan:

AmirahFisra berkata...

alaalaa.. kenape nie? cer cite-2..

Nazihah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Nazihah berkata...

eerrmm~~..mcm 2 arhh..
huhu..x der arhh..
mne bley citer..
nie secret punyer citer..
huhu~~.. (*____*)
pham2 sndri sudey.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...