My HaPpY FaMiLy..

My HaPpY FaMiLy..

Selasa, 18 Disember 2012

Apabila Saya Merindui Awak..


Saya secara kebetulan terdengar cerita tentang awak..Adakah awak baik-baik sahaja??..Saya fikirkan saya telah buat sesuatu yang betul..Kononnya dengan melepaskan awak pergi,saya akan berasa sangat lega.. saya salah..saya perlu berjuang seorang diri sekarang..tetapi saya rasa saya sunyi..rasa kecewa dan tertekan..Saya masih memikirkan kenangan kita yang lepas pada setiap malam yang semakin larut..Wajarlah untuk saya berasa sedikit sedih..


Apabila saya merindui awak..Apabila banyak waktu saya dengan awak..Tanpa ada perasaan,saya meninggalkan semua itu..Tapi akhirnya,saya yang tidak dapat tidur..Ia juga terasa seperti saya terapung di udara..Ini adalah masalah yang tiada pengakhirannya..Jika ia membangkitkan masa lepas kita,mimpi pada malam hari semua itu akan terbang..






Jika saya cuba untuk dekat dengan awak..Awak juga cuba..cuba untuk jauh daripada saya..Kenapa awak cuba untuk jauh daripada saya??Apabila saya bersama-sama awak sebelum saya melepaskan awak pergi,Saya sayangkan awak seluruh jiwa saya..Jadi,saya tidak perlu rasa resah..Saya fikir orang yang ditakdirkan untuk awak adalah saya..Tetapi,saya tidak rasa itu betul..


Apabila saya merindui awak,jalan yang saya lalu untuk hantar awak pulang ke rumah..Coffee yang kita minum bersama-sama,buku yang kita baca bersama-sama,drama yang kita tengok bersama-sama..Banyak masa saya untuk buat semua ini dengan awak..Saya masih ingat semua benda ini..sangat-sangat..


Tapi,apa yang boleh saya buat dan katakan??..

“Walaupun saya rindukan awak..Walaupun saya banyak memikirkan awak..tetapi,Tidak ape..saya okey je..ya..saya okey je..Jika diri awak tetap bahagia.. ..jadi selamat tinggal....”



                                                    .............T___T..............


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...