My HaPpY FaMiLy..

My HaPpY FaMiLy..

Jumaat, 21 Disember 2012

Happy Birthday from YYDJ


Happy Birthday..bagi saya birthday saya setiap hari..selagi saya berada disisi awak,seperti hari ini..setiap hari yang saya luangkan bersama-sama dengan awak terasa sangat bahagia..

happy birthday awak!!..sejak hari dimana saya kenal awak, hari ini, esok, setiap hari, selalu, seperti sekarang ini,tolong berada disisi saya selalu..






“satu hari sangat panjang”, “saya sangat merindui awak..”

walaupun ada kalanya apabila awak berkata kepada saya seperti ini,walaupun kadang-kadang saya rasa tertekan dengan rengetan awak,tetapi saya rasa bahagia bersama dengan awak..

kaki kiri..kaki kanan..semuanya..semuanya terasa sangat teruja..adakala pada hari-hari bahagia saya,saya tidak sempat melihat masa kerana terlalu teruja..

ia terasa seperti lalat dan nyamuk mentertawakan saya selepas sahaja melalui saya..tapi,saya tetap berasa diri saya sangat bahagia ..






harap awak menghargai persahabatan kita..saya sanggup berkongsi air mata dengan awak ketika suka dan duka..walaupun kita kelihatan seperti kanak-kanak..hihi..

hari yang berharga bagi kita,semua saat-saat bahagia kita..walaupun kadang-kadang terasa pahit didalam manisnya,tetapi,bayangan saya dalam mata awak yang bersinar jelas kelihatan sangat bahagia..^__^


satu benda yang sudah lama saya ingin ucapkan dalam persahabatan kita..

“happy birthday to you..”


                                             ............^__^............

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...