My HaPpY FaMiLy..

My HaPpY FaMiLy..

Khamis, 18 Ogos 2011

Kaw Tahu Tak Saiz Kasut Aku Berape??

rasenyer korang paham x ape maksod tajok 2??..haha..kan tajok 2 tnyer saiz kasot berape an??..korang jangan anggap aq nak cakap saiz kasot aq brape..haha..x de keje aq nak citer pasal saiz kasot aq pade korang..haha..x de..citer dye macam nie..tadi kat dalam kelas ade kene buat karangan pasal aidilfitri aw..n karangan yang terbaek akan dimasokkan ke dalam exam akhir tahun..n karangan 2 pown akan diterjemahkan kepade bahase arab..aq macam biase arhh..aq satu group dengan zati,syikin.syafiqah,liyana n sabrina..zati arhh yang kene salin karangan 2..haha..buli seketike..aq n yang laen just bagi cadangan jerk..memang agak susah arhh nak buat intro dye..haha..sampai tahap kiteowang menyanyi lagu raye n tiru lirik lagu 2..lirik lagu 2 yang nie..


berlalulah sudah ramadhan..
sebulan berpuasa..
tiba syawal kita rayakan..
dengan rasa gembira..
anak muda dirantauan..
semuanya pulang ke desa..
ibu dan ayah keriangan..
bersyukur tak terkira..


lirik yang atas nie kiteowang buat sebagai intro karangan kiteowang 2..tengah dak zati salin2 karangan 2,aq n syikin nyanyi arhh lagu 2..agak kuat arhh jugak..lepas 2,syikin macam nyanyi betol2 kat telinge dak zati..dengan muke selambe dak zati cakap macam nie pade kiteowang.."wey..korang tahu tak saiz kasot aq berape??."..hah??..mule2 aq macam x paham aw kenape dye cakap macam 2..tibe2 dye tergelak..haha..korang paham x??..rupenyer dye perli aq dengan syikin sebab memekak jerk n kononnyer nak kene tapak ke..haha..selalunyer kan owang kalau marah cakap macam nie.."kaw nak rase makan kasot aq ke??"..tapi..dak si zati nie laen siket..dye cakap ayat nie lak.."korang tahu tak saiz kasot aq berape??"..gramatis ayat dye..haha..lawak arhh..dah arhh dak zati nie agak pendiam jugak owangnyer..haha..tetibe kate macam 2..macam lawak jerk..tapi..sekarang zati dah laen..dye dah x macam dulu..dye sekarang dah jadik budak peramah..haha..sori..terover pulak..  ^__^


NOTE:zati..spri sebab mengumpat pasal kow..

4 ulasan:

AmirahFisra berkata...

hahaha, dia pun pernah ckp kat aku gitu.. haha

Nazihah berkata...

haha!!
mmg dh berubah arhh dak zati nie..
^__^

AmirahFisra berkata...

@Nazihah biasalah manusia. sentiasa berubah.

abah khalisha berkata...

Teringat zaman sekolah dulu pakai jenis macam ni.hehehe
Teknik Baru Pemakaian Shawl

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...