My HaPpY FaMiLy..

My HaPpY FaMiLy..

Selasa, 9 Ogos 2011

KENAPE PERLU ADE DYE?!!!...

assalamualaikum semue..rase nyer dah lame x tulis post..sori arhh..x de citer yang menarik nak diciter an..huhu..ari nie aq nak cakap pasal someone!!.."KENAPE PERLU ADE DYE??"..jangan salah anggap k..x de kerne mengene dengan LEAKI..all about perempuan k..dengar jerk k kate hati aq nie..sejak puase,aq perasan yang aq dah mule x rapat dengan dye..sape dye??..dye 2 x perlu bgi tahu name k..panggil mia jerk..name samaran n bukan name betol..mia n aq bukan x rapat..rapat..tapi x macam dulu..dulu pegi mane2 pown,aq memang dengan dye jerk arhh..dengan sape agi..tapi..sejak 2 menjak nie..dah ade orang ke-3..x perlu bagi name k..panggil orang ke-3 tu emy jerk arhh(name samaran)..tapi..pade awalnyer aq anggap dak si emy nie biase jerk dengan dak si mia nie..tapi..dah lame2 aq rase jealous pulak coz emy dah sangat rapat dengan dak mia..mia lak dah mule x rapat sangat dengan aq..x macam dulu..pade awalnyer aq x saket ati aw..tp..x kan nak nengok jerk..aq kekadang saket gak ati..dulu aq memang rapat dengan dak si emy nie..tapi..rapat2 biase jerk..aq anggap dye x ade niat jahat nak pisah an aq dengan dak si mia nie..lagi pown aq tahu yang dak si emy nie memang baek(baek ke??)..bagi aq arhh..tapi jangan arhh ape yang terlintas at pikiran aq nie betol!!..memang sabaw jerk arhh..aq memang sangat sayang an si mia nie..jangan pikir laen k..sayang sebagai sahabat..dye arhh yang paleng banyak mengetahui perangai aq macam mane..kengkawan aq yang laen pown same jerk..semue sekarang baik dengan aq..alhamdulillah..aq sayang an semue kengkawan aq..kalaw aq x de kengkawan yang macam nie,susah aq..huhu..time kaseh arhh korang..n aq arap kalau dak si mia n emy bace nie,jangan marah or saket ati k..nie semue dari hati aq..aq just takot jerk k..x tahu nape malam nie agak touching siket..sedey siket arhh sejak skool tadi..  (-__-)


NOTE:sori kepade sesape yang terase k..  -_-

3 ulasan:

nao ryuki berkata...

terasa|terasa|terasaaaaa
mesti aku kan si mia tuh?>.<

Nazihah berkata...

ntah..
eerrmm..
(^___^)
aq x pasti arhh sme ade btol ke x..
?????????

nao ryuki berkata...

sampainya hati
kalau itu aku
maaflah
nnty aku x dok tempat lain dah,dok sebelah kau je
aku dok rapat2,mampat2
kau rimas,siap kaw! ^___^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...