My HaPpY FaMiLy..

My HaPpY FaMiLy..

Khamis, 25 Ogos 2011

Lagu Aku Mase Zaman Kecik.. ^__^

assalamualaikum semue..eiii..rasenyer dah lame arhh aq x update blog aq nie..huhu..sori arhh...ade masalah teknikal siket..eeerrmm..ari nie aq nak cakap pasal lagu kesukaan aq..MELANKOLIA...mesti korang pernah dengar an??..aq minat lagu tu dari sekolah rendah lagi..sampai lah sekarang nie..walau pown lagu tu dah x popular,tapi dye still dalam ingatan aq..cceehh..lorat jerk..haha..x arhh..lagu nie mengingat an aq pade sorang kawan aq nie..mase aq darjah 3 kowt..aq memang musuh dengan dye..musuh ketat arhh..memang macam rimau dengan kucing..aq kucing..dye yang rimau..haha..name dye NUR DINIE SHAHIRAH..1 ari tu,aq gadoh dengan dye..gadoh besaw arhh jugak..ala..gadoh budak darjah 3..paham2 jerk arhh..haha..kiteorang punyer gadoh sampai membuatkan bapak dye datang sekolah..ppeerrhh..cuak giler arhh mase bapak dye datang..bapak dye selesaikan arhh pergaduhan 2 arhh konon nyer..haha..bapak dye 2 arhh yang buat an kiteorang bebaik n jadik kawan baek giler..sangat rapat..dari situ arhh aq dapat tahu yang dye nie sorang yang manje n sensitif orangnyer..tapi..sayang..persahabatan kiteorang x lame..dye pindah sekolah..  (-__-)  ..kalaw pindah dalam melake jugak x pe..nie x..dye pindah PAHANG..eerrmm..ikot bapak dye kowt x silap aq..lepas jerk dye pindah,aq still lagi maen surat dengan dye..tapi,dah lame2,putos gitu jerk..aq pown dah lupe arhh macam mane boleh putos lak..tapi..dye memang baek..lagu MELANKOLIA 2 memang sangat mengingatkan aq pade dye..tapi..sekarang aq dah ade pengganti dye..MY BEST FRIEND arhh..SYAHFIQAH BINT AHMAD..  ^__^  ..ape2 hal pown..aq doakan dak dinie 2 dapat kawan baek yang lebey baek dari aq..insyaallah..  ^__^  ..


NOTE:aq sayang semue kengkawan aq..all my friends are BFFFFEA..huhu..(yang tawu jerk yang akan paham)..  ^__^

7 ulasan:

AmirahFisra berkata...

BFFFFFF.. haha

Nazihah berkata...

@AmirahFisra

eeehheemm..
haha!!..
^__^

ريحانة عبد اللطيف berkata...

ko nak thu x skrg die rapat ngn spe.. die rapat ngn dak nadiatul raudhah skrg...diorng skolah kt sek telok mas.... aq selalu contact die melalui fb... ko nak no. tpon die x?? aq ade... die bgi aq ari2....

Nazihah berkata...

bley..
nnti naek skool,kow bgi aq k..
(^_____^)

ريحانة عبد اللطيف berkata...

insyaAllah..

nao ryuki berkata...

apa sebot2 nama pika ahmad ni?

ريحانة عبد اللطيف berkata...

lek ar pika...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...