My HaPpY FaMiLy..

My HaPpY FaMiLy..

Sabtu, 22 Disember 2012

Awak Ialah OASIS Saya..


Apabila saya berdiri di hujung dunia dan saya tidak dapat melihat sebahagian dunia,saya perlukan seseorang..Apabila saya terperangkap di dalam gelap dan tidak boleh melihat sedikit cahaya pun,saya sentiasa menunggu untuk bantuan seseorang..

Awak tidak tahu bahawa  awak adalah satu-satunya dalam dunia saya..siapakah satu-satunya yang lebih baik daripada dunia??..saya percaya impian awak dan impian saya..awak adalah hujan yang menuggu untuk menghujani hari saya yang kering..awak merendam  jiwa saya di dalam hujan awak dan awak memberi saya keberanian.. awak buat saya terbang dan tersenyum lagi..awak datang kepada saya dan memberi saya kebahagiaan tanpa disedari..seperti pelangi selepas hujan..saya inginkan kasih sayang awak..






Apabila awak mendapat tahu bahawa saya melarikan diri,adakah awak berasa kecewa??..saya mempunyai keberanian untuk kembali kerana awak berada disitu..awak adalah seseorang yang sentiasa berada dalam hati saya..saya percaya mimpi awak dan mimpi saya..

ermm..malam yang sunyi..ia adalah satu malam yang kaku dan tiada kesudahan..itu semua  adalah hari apabila saya menangis seorang diri didalam malam yang semakin gelap..sebagai ganti seseorang yang hanya akan mengubati jiwa saya yang disakiti..terima kasih banyak-banyak..dan hati saya menyimpan semua kenangan itu..tetapi,tidak apa..awak telah membuat jalan untuk saya..orang yang akan sentiasa membimbing saya ialah awak…awakk….sebab alasan saya tinggal hanyalah pada awak…

dalam padang pasir saya, awak adalah oasis saya..

“my sweetest chocolate.. “


                                                      ...........^__^............


p/s:tahniah untuk kow Pieka coz dalam 6A in PMR..aku harap kite still kawan till Jannah..ameenn..aq pon nk ckp pada kaw...AKU SAYANG KAW.. ^__^..hih..x twu nk ckp ape..tp..aq harap kaw boleh jadi hujan dalam hidup aku yang kering nie ea..mcm yang aq ckp kt atas tu..hihi..thankz coz be ma friend..  *__*

1 ulasan:

nao ryuki berkata...

wooooooooooo touched ! tq and tahniah jugak . syg kau muah muah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...